بچه ها سلام

می خوام چیزی فراتر از باور را براتون بگم

از من چیزی کم نمیشه.... به نفعته باور کنی...

قبلا که اینجا وبلاگ داشتم فکر می کردم کسب درآمد از اینترنت ، دروغی بیش نیست!

اما باورتون نمیشه یکی از آشنایان در کویت به من در باره این نوع کسب درآمد خبر داد

من هم مثل شما از دروغ اینکه راحت می توان از اینترنت درآمد کسب کرد خسته شده بودم اما از روزی که در سایت

زوملن ثبت نام کردم در عرض یکماه زندگیم تغییر کرد ،

من حتی نمی توانستم یک لپ تاپ بخرم و کارم رو از یک کافی نت آغاز کردم ، روز اول 45000 تومان درآمد کسب کردم

وقتی بیش تر آشنا شدم حدود هفته ای 2 میلیون تومان درآمد کسب کردم

(الان 3 تا سیستم حرفه ای خریدم و دوتا همکار هم استخدام کردم)

شما می تونید وارد سایت بشین و تنها با 15000 تومان عضو سایت شین (البته با این کد 25 درصد تخفیف بگیرین :40874)

و آموزشات لازم رو جهت کسب ببینین

اینم لینکش

تنها محدوده کسب درآمد میزان زمانیه که شما میزارین مثلا اگر روزانه 1 الی 2 ساعت مفید وقت بزارین هفته ای

1 میلیون الی 2 میلیون سود می کنید

اما جالب اینجاست که هزینه تعریف پنلتون از پول یه پیتزا هم کمتره ....

پس چرا معطلید یک پیتزا ؟ یا یک دنیا پول؟